Fet-Ecke: Det stod ingenting om kommande klubbadress, bara saker som "- Jag har kontrakt med Anaheim i ett år till och kommer inte att prata om min framtid förrän vi spelat klart i Stanley Cup".
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det stod ingenting om kommande klubbadress, bara saker som "- Jag har kontrakt med Anaheim i ett år till och kommer inte att prata om min framtid förrän vi spelat klart i Stanley Cup".