Oj oj oj..vad jag LÄNGTAR till es-säsongen i år! Kommer vara en säsong full med känsloladdade norrlandsmatcher, underbart! Temperaturen är ju redan hög för bövelen...:-D
Spännande med SAIK:s återkomst naturligtvis och de är en starkt bidragande orsak till att intresset (om det var möjligt) är högre än någonsin på de här breddgraderna. Däremot tror jag att det kan bli en lite obehglig överaskning med es för dem.
Till skillnad mot Mora (eller oss när vi gick upp) slår de inte ur något som helst underläge. Experter, motståndare, egna fans...ja t.o.m de själva tror jag verkar övertygade om att de redan är ett etablerat es-lag. Vindarna kan blåsa snålt i höst och vinter norröver....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Spännande med SAIK:s återkomst naturligtvis och de är en starkt bidragande orsak till att intresset (om det var möjligt) är högre än någonsin på de här breddgraderna. Däremot tror jag att det kan bli en lite obehglig överaskning med es för dem.
Till skillnad mot Mora (eller oss när vi gick upp) slår de inte ur något som helst underläge. Experter, motståndare, egna fans...ja t.o.m de själva tror jag verkar övertygade om att de redan är ett etablerat es-lag. Vindarna kan blåsa snålt i höst och vinter norröver....