sgsk: Jag har aldrig sagt att han skrivit på, men däremot så finns det en muntlig överenskommelse.
Jag är inte ett dugg orolig för min källa, from nu så lutar jag mig tillbaka och ser hur ni andra dribblar istället, jag är nöjd som det är och kommer att vara än mer nöjd när det är officiellt...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är inte ett dugg orolig för min källa, from nu så lutar jag mig tillbaka och ser hur ni andra dribblar istället, jag är nöjd som det är och kommer att vara än mer nöjd när det är officiellt...