sheleftyou: Det är nog ingen fara. Nubben har järnkoll! Den extrema tystnaden kring TIK:s silly season tolkar jag som att allt är klart. Antingen Jonte eller.... att Jonte + plan B finns klar. Mandy kan dyka upp oavsett Jontes vara eller inte vara. Vis av skadan förra säsongen har Nubben både hängslen och livrem i år.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är nog ingen fara.
Nubben har järnkoll!
Den extrema tystnaden kring TIK:s silly season tolkar jag som att allt är klart. Antingen Jonte eller.... att Jonte + plan B finns klar. Mandy kan dyka upp oavsett Jontes vara eller inte vara.
Vis av skadan förra säsongen har Nubben både hängslen och livrem i år.