sheleftyou: Det är ofta såna där inlägg som straffar sig i längden. Att du mopsar upp dig och försöker framstå som att du vet allt om allt, tjänar du inte ett dugg på i denna GB.. Tro mig, om det du skriver här nu inte stämmer när säsongen börjar igen så kommer du att få tillbaka det tusenfalt.
Om du har hängt med i tidigare disskussioner så borde du veta vid det här laget att du faktiskt kommer att få tillbaka om du skriver sådär och det inte stämmer.
OBS! Detta är inget påhopp eller någon uppmaning... Bara en påminnelse och tankeställare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om du har hängt med i tidigare disskussioner så borde du veta vid det här laget att du faktiskt kommer att få tillbaka om du skriver sådär och det inte stämmer.
OBS!
Detta är inget påhopp eller någon uppmaning...
Bara en påminnelse och tankeställare.