Moverare: Saken är den att jag har tömt mig i det här ämnet, men är det nån som inte riktigt förstår innebörden av det jag skriver så måste jag svara för mig för att underlätta för den som inte förstår och räta ut de eventuella frågetecknen.
Ville jag ha sista ordet så skulle jag inte dra mig tillbaka och invänta det officiella utan istället fortsätta att älta vidare...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ville jag ha sista ordet så skulle jag inte dra mig tillbaka och invänta det officiella utan istället fortsätta att älta vidare...