sheleftyou: Trist att se att vi blivit ett hatlag för dig, tror inte det finns många TIK fans som känner samma sak för er, snarare tvärtom att det är roligt att ni tagit er upp till Elitserien igen. Det lär som sagt dröja innan vi blir varse om var Hedström spelar nästa säsong.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Trist att se att vi blivit ett hatlag för dig, tror inte det finns många TIK fans som känner samma sak för er, snarare tvärtom att det är roligt att ni tagit er upp till Elitserien igen.
Det lär som sagt dröja innan vi blir varse om var Hedström spelar nästa säsong.
Lycka till..eller nått ;-)