TIKbiff: Håller med, ser inte heller Skellefteå som nåt hatlag. Blev helnöjd när SAIK gick upp så vi fick ett till norrlandslag i serien istället för SSK från fjollträsk. Synd att det finns SAIKare som tycker tvärtom bara, men samma visa hos Luleåsupportar också som skriker "Hata Timrå" på sina matcher... lite omoget är min åsikt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Håller med, ser inte heller Skellefteå som nåt hatlag. Blev helnöjd när SAIK gick upp så vi fick ett till norrlandslag i serien istället för SSK från fjollträsk. Synd att det finns SAIKare som tycker tvärtom bara, men samma visa hos Luleåsupportar också som skriker "Hata Timrå" på sina matcher... lite omoget är min åsikt.