ernie eagle, ambroo m.fl: HAHA, nu har ni t.o.m spikat ett datum. När och om Jonte kommer att presenteras för en ny klubb beror helt och hållet på hur det går i förhandlingarna med Anaheim, innan det hindret är passerat så kommer garanterat ingenting att hända. Och eftersom det ännu inte är klart med AMD så vore det ju jävligt märkligt att spika ett datum...
Och vad är det jag säger som gör mig så patetisk? Och om inte jag tillför debatten något, vem gör det då i så fall? Det enda jag säger är att jag har god info på att det blir AIK för Jontes del, eller måste man ha Timråoptimistiska åsikter för att tillföra något?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
HAHA, nu har ni t.o.m spikat ett datum.
När och om Jonte kommer att presenteras för en ny klubb beror helt och hållet på hur det går i förhandlingarna med Anaheim, innan det hindret är passerat så kommer garanterat ingenting att hända.
Och eftersom det ännu inte är klart med AMD så vore det ju jävligt märkligt att spika ett datum...
Och vad är det jag säger som gör mig så patetisk?
Och om inte jag tillför debatten något, vem gör det då i så fall?
Det enda jag säger är att jag har god info på att det blir AIK för Jontes del, eller måste man ha Timråoptimistiska åsikter för att tillföra något?