sgsk: Du tror inte "Nubben" hade något ärende när han var i USA i samma veva som Jontes familj började längta hem?? Enligt tidningarna som finns här omkring så har Jonte och Nubben haft telefonkontakt ganska ofta säsongen som var. Detta skrevs också i samma veva som allt omkring detta skedde. Oddsen börjar tala emot dig så ta och ge dig nu!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
här omkring så har Jonte och Nubben haft telefonkontakt ganska ofta säsongen som var. Detta skrevs också i samma veva som allt omkring detta skedde. Oddsen börjar tala emot dig så ta och ge dig nu!