Fet-Ecke: Jag tvivlar inte en sekund på att Nubben hållit tät kontakt med JH det gångna året, men det är han inte ensam om. Nu ska jag inte vara här och tjafsa med er nå mer, ni måste ju få återgå till era sysslor på dagcentret... Men jag kikar in och skrattar mig harmynt nästa fredag då ni sitter här med mjukisbyxorna uppdragna under armhålorna och undrar varför inte nubben kallar till presskonferens.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu ska jag inte vara här och tjafsa med er nå mer, ni måste ju få återgå till era sysslor på dagcentret...
Men jag kikar in och skrattar mig harmynt nästa fredag då ni sitter här med mjukisbyxorna uppdragna under armhålorna och undrar varför inte nubben kallar till presskonferens.