Fet-Ecke: Taskigt bara om han hamnar i AIK... Där ses han som en frälsare. Spelar han i Timrå så kommer han att betraktas som en spets i förstafemman. Men jag gissar att Werner o Jonte får frälsarstatus i AIK. Hela deras framgång kommer att vila på deras axlar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Taskigt bara om han hamnar i AIK... Där ses han som en frälsare. Spelar han i Timrå så kommer han att betraktas som en spets i förstafemman. Men jag gissar att Werner o Jonte får frälsarstatus i AIK. Hela deras framgång kommer att vila på deras axlar.