Vi säger att det blir Timrå för Jonte, klart det blir.......typ ;) Han är som alla vet i Skellefte nu. Tänk vilket jävulusiskt liv det skulle bli där uppe om det blir officiellt klart med Timrå nu. Då får han det kanske inte så lätt uppidär. Vem vet hur skellefte-bor beter sig.
Då är det väl lite mer smidigt att när han och familjen flyttat ner hit gå ut med ny klubbadress.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Då är det väl lite mer smidigt att när han och familjen flyttat ner hit gå ut med ny klubbadress.
Bara en parantes så här på fredagskvist´n.