matte1: Är det inget tryckfel i dagens Dagbladet eller stämmer verkligen uppgifterna om att Timo Pärssinen återvänder först 27 augusti till Timrå.
Var det någonting som skrev i kontraktet? Tycker det rimmar jävligt illa att inte samtliga spelare deltar i sommarträningen och går på is gemensamt med det övriga laget.
Okej om det rör sig om icke-europeiska spelare p.g.a. rådande skatteregler etc.
Men varför skall Pärssinen tillbringa 2 månader!!??!! hemma i Finland. Har han ouppklarade affärer i sitt hemland eller vad fan är det frågan om?
Ingen normal människa har 2 månaders semester!
Med ett sånt daltande för Pärssinen tycker jag man har rätt att kräva 20-25 i mål i vinter från hans klubba. Om inte är det en stor skandal.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Var det någonting som skrev i kontraktet? Tycker det rimmar jävligt illa att inte samtliga spelare deltar i sommarträningen och går på is gemensamt med det övriga laget.
Okej om det rör sig om icke-europeiska spelare p.g.a. rådande skatteregler etc.
Men varför skall Pärssinen tillbringa 2 månader!!??!! hemma i Finland. Har han ouppklarade affärer i sitt hemland eller vad fan är det frågan om?
Ingen normal människa har 2 månaders semester!
Med ett sånt daltande för Pärssinen tycker jag man har rätt att kräva 20-25 i mål i vinter från hans klubba. Om inte är det en stor skandal.