ernie eagle: Kan hålla med. Vidare kan man ju ifrågasätta huruvida försäsongsträningen verkligen blir lika bra när man kör den själv. Manderville klarade i och för sig av det utomordentligt. Bara att hoppas att Pärssinen också kommer att klara av det.
"Målsättningen kommande säsong är given. Besvikelsen från i fjol ska han använda som tändvätska och föra TIK till slutspel – och återta sin landslagsplats. "
En får hoppas att han verkligen kommer till oss fylld med revanschlust och öser in mål.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Målsättningen kommande säsong är given. Besvikelsen från i fjol ska han använda som tändvätska och föra TIK till slutspel – och återta sin landslagsplats. "
En får hoppas att han verkligen kommer till oss fylld med revanschlust och öser in mål.