kungsbacka: Tänk om folk kunde sköta sitt och lita på att det finns kompetenta människor som har som jobb att sköta det här. Precis som ernie har jag TIK:s bästa för ögonen, jag inser dock min ringa betydelse i sammanhanget och att jag därför inte sitter inne med all nödvändig info om allt som sker med och omkring Timrå IK för att kunna reagera som ernie e.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
FORZA TIMRÅ IK!