Frella: Tja...på intresseskalan ang. Jonte är väl sån här info typ 2,5 på en 10-gradig skala. Vimlar ju av såna rykten från båda sidor juh. Hoppas innerligt att Ambroos (och några fler med honom) källor är av lite annan kaliber, annars känns det lite tunt. Men av vad jag kunnat läsa mellan raderna hos Ambroo så är jag inte orolig....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men av vad jag kunnat läsa mellan raderna hos Ambroo så är jag inte orolig....