1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 724684

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
mikenomad: Skitnödig tror jag inte att han blev. Han känner mig utan och innantill och vet hur jag fungerar. Jag är hetsporre med mkt känslor och det är på både gott och ont. Vi är nog rätt lika i vårt sätt Nubben och jag med skillnaden att han inte skriver härinne. Men temperament har så det räcker och blir över. Hatar att förlora och älskar att vinna och lika orolig och nervös som jag över Timrås förehavanden.

Han vill nog bara lägga korten på bordet inför en sann supporter som brinnner för Timrå och jag i min tur förmedlar med glädje detta vidare till er kära HS-medlemmar.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer