mikenomad: Japp..har jobbat där i 5 år och har haft mkt kontakt med "Nubben" ang hyrbilar genom åren.
Så bara för att de har hyrt en bil åt honom så behöver det inte vara klart...Avis i Sundsvall är de som jobbar bäst över hela landet..Och det vet Nubben och alla andra föreningar i Sundsvall mo..Så behöver ngn spelare/tränare en bil pga av npnting så brukar det alltid ordnas via oss
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så bara för att de har hyrt en bil åt honom så behöver det inte vara klart...Avis i Sundsvall är de som jobbar bäst över hela landet..Och det vet Nubben och alla andra föreningar i Sundsvall mo..Så behöver ngn spelare/tränare en bil pga av npnting så brukar det alltid ordnas via oss