jampa: Men bem fanken ska nu köra bussen på ett säkert sätt? IFK Timrå lider väl också? Kul att det går bra för dem i alla fall.... Ha det bra, jag hälsar på nästa gång jag kommer till götet!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
jampa: Men bem fanken ska nu köra bussen på ett säkert sätt? IFK Timrå lider väl också? Kul att det går bra för dem i alla fall.... Ha det bra, jag hälsar på nästa gång jag kommer till götet!