1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 724814

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Herminator: De har bytt bolag till Öbacka buss som "nygamle" Roffe Thoren kör...
Alltså först några kalla på babar,sen till Kålleseum för att se vårat älskade Timrå IK..
Samtidigt så är Frölunda ett annat lag som jag följer intensivt..men vart besviken på publiken när jag var där senast mot Färjestad i seriespelet..12044 på läktaren och man kunde höra en knappnål falla ner mot rödlinjen.
De blir bara ett herrans liv då det blir mål eller dommaren gör ett misstag..så den trogna Göteborgspubliken måste nog åka till Timrå för att höraa hur det ska låta:)Det är väl det man kommer att sakna,tror jag..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer