Kerstin_k: Han vet förmodligen mer än mig och det lär räcka långt;-)
Apropå försäsong, nån som vet nåt om eventuella träningsmatcher? De flesta klubbar har klart med sina, men på TIK:s hemsida finns det inte nån info överhuvudtaget... Allt man vet är att det blir en SCA-cup med TIK...som vanligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Apropå försäsong, nån som vet nåt om eventuella träningsmatcher? De flesta klubbar har klart med sina, men på TIK:s hemsida finns det inte nån info överhuvudtaget... Allt man vet är att det blir en SCA-cup med TIK...som vanligt.