"Namn: svartgul i ume » Svara på inlägg Sänt: 2006-06-14 17:42:24 Kan det finnas nån rimlig chans att Kimmo Kutha från Bern hamnar i skellefteå ? Timrå är visst på jakt efter han.. säkert fler lag också.. Känns som det behövs minst 2 starka forwards och 1 rörlig stor back.. Och som tidigare är jag tveksam till Berka och Helmersson .. tror inte båda finns kvar närmare jul.."
Nån som har en kommentar kring det? Se även länk nedan för statistik på Kuhta;
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Namn: svartgul i ume » Svara på inlägg
Sänt: 2006-06-14 17:42:24
Kan det finnas nån rimlig chans att Kimmo Kutha från Bern hamnar i skellefteå ? Timrå är visst på jakt efter han.. säkert fler lag också..
Känns som det behövs minst 2 starka forwards och 1 rörlig stor back..
Och som tidigare är jag tveksam till Berka och Helmersson .. tror inte båda finns kvar närmare jul.."
Nån som har en kommentar kring det? Se även länk nedan för statistik på Kuhta;