mikenomad: Förresten, en dag kvar nu! Sedan är det slutspekulerat...åtminstone om man ska tro talangscouten som förra veckan lovade att det skulle offentliggöras den 16/6 att Jonte är klar för TIK.
Hmmm...känns en aning ihåligt, det löftet. Ähh...skitisamma om det inte infrias, isf kan man ju fortsätta dessa ändlösa grubblerierna ett tag till. Har semester fr.om i morrn så det skulle kännas ok att veta vad man skall fylla alla tomma dagarna med när man inte kollar på Sverige i fotbolls-VM. Som f.ö är slut för svensk del på tisdag...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hmmm...känns en aning ihåligt, det löftet. Ähh...skitisamma om det inte infrias, isf kan man ju fortsätta dessa ändlösa grubblerierna ett tag till. Har semester fr.om i morrn så det skulle kännas ok att veta vad man skall fylla alla tomma dagarna med när man inte kollar på Sverige i fotbolls-VM. Som f.ö är slut för svensk del på tisdag...