Det låter som att den personen inom hockeyförbundet verkar ha läst på HS...
Jag var också kritisk i början till alla som hade källor som sa att Hedström var klar ( se tidigare inlägg). Men efter att jag har fått egna uppgifter som är vattentäta så är jag inte orolig längre.
Det enda som kan sätta käppar i julen är Anaheim. Men det tror jag inte dom gör. NHL brukar vara medgörlig när det gäller familjesituationer.
Sedan har jag en polare som har sin bästa kompis som spelar i Skellefteå. Enligt honom så är det ingen som har hört något om Hedströms vara eller icke vara i Skellefteå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag var också kritisk i början till alla som hade källor som sa att Hedström var klar ( se tidigare inlägg). Men efter att jag har fått egna uppgifter som är vattentäta så är jag inte orolig längre.
Det enda som kan sätta käppar i julen är Anaheim. Men det tror jag inte dom gör. NHL brukar vara medgörlig när det gäller familjesituationer.
Sedan har jag en polare som har sin bästa kompis som spelar i Skellefteå. Enligt honom så är det ingen som har hört något om Hedströms vara eller icke vara i Skellefteå.