sgsk: Med tanke på nuvarande och kommande trupp (med Jonte inräknad och ev. Lasse) kontra övriga lags trupper, så är vi helt klart ett lag för övre halvan, allt annat är en besvikelse.
Ser att andra svarat för fjolåret. Tittar du på vad vi har gått ifrån till vad vi är idag vad gäller etablering, organisation och ekonomi så är vi närmare toppen än botten.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ser att andra svarat för fjolåret. Tittar du på vad vi har gått ifrån till vad vi är idag vad gäller etablering, organisation och ekonomi så är vi närmare toppen än botten.