Ambroo: Form är som bekant en färskvara. För drygt ett år sen spelade SSK SM-semi, det gör inte dem till ett nuvarande svenskt topplag för det... Men visst, om man gör en bedömning av ES-lagens trupper så bör ni kunna slåss om en top4placering, helt klart. Är man inte top4 i ES så är man inte ett topplag i mina ögon.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För drygt ett år sen spelade SSK SM-semi, det gör inte dem till ett nuvarande svenskt topplag för det...
Men visst, om man gör en bedömning av ES-lagens trupper så bör ni kunna slåss om en top4placering, helt klart.
Är man inte top4 i ES så är man inte ett topplag i mina ögon.