ernie eagle: Nej, såhär i midsommartider ser vi väl helst så få tomtar som möjligt. Vad gäller ditt försvar av dina inlägg så har du självklart rätt i att man i sak ska försvara det man står för. Det jag menar är att man bör tänka till ett varv eller två, innan, eller framför allt hur man bemöter inlägg av den oart som bjuds här ibland.
På tal om forum som kräver inloggning - för att kunna ta del av debatten fullt ut här på HS krävs väl att man reggar sig, eller?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
På tal om forum som kräver inloggning - för att kunna ta del av debatten fullt ut här på HS krävs väl att man reggar sig, eller?