Kul att ni hittat hit och vill diskutera Hockey och Jonte, men nån måtta får det fan vara - det är väl ganska uppenbart att ingen egentligen vet 100 vart Jontehelvetet hamnar, så lägg ner nu och sluta göra personangrepp helt i onödan (ni som gör det ta åt er) hoppas innerligt nu att Jonte hamnar i NHL eller nån annan klubb så ni alla kan lära er en läxa och hålla käften i fortsättningen, tack på förhand och skit ner er och glöm inte att använda den "säkra källan" som blöja när det hela är över.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kul att ni hittat hit och vill diskutera Hockey och Jonte, men nån måtta får det fan vara - det är väl ganska uppenbart att ingen egentligen vet 100 vart Jontehelvetet hamnar, så lägg ner nu och sluta göra personangrepp helt i onödan (ni som gör det ta åt er) hoppas innerligt nu att Jonte hamnar i NHL eller nån annan klubb så ni alla kan lära er en läxa och hålla käften i fortsättningen, tack på förhand och skit ner er och glöm inte att använda den "säkra källan" som blöja när det hela är över.