4EVER: Ok... Vad menar du isf med detta?; "Hoppas du är läskunnig eller klarar av att rulla sidan nedåt så jag slipper redovisa det igen!" Är inte det att mena att Bosse B är dum i huvudet?! Du borde med lätthet kunna kvalificera dig under det epitet själv då det heter scrolla...
Vad har det med saken att göra att ÖB finns i de flesta städer? Det var en jämförelse som passade alldeles ypperligt in på SAIK med tanke på hakan, greken m fl i er trupp.
Du har svagt minne... Vad säger du om de sex punkterna som du redogjorde för oss om igår då?
Jaså har han skrivit på för oss?! Det var inga dåliga nyheter! Undrar vad det står på löpen imorgon... Jon!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad har det med saken att göra att ÖB finns i de flesta städer? Det var en jämförelse som passade alldeles ypperligt in på SAIK med tanke på hakan, greken m fl i er trupp.
Du har svagt minne... Vad säger du om de sex punkterna som du redogjorde för oss om igår då?
Jaså har han skrivit på för oss?! Det var inga dåliga nyheter! Undrar vad det står på löpen imorgon... Jon!