1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 726207

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Dream Team: Slutspelsjakt för att man värvat Lintner. Åh herregud. Tillåt mig småle.

Vilka vidlyftiga planer han har den där Westman. Det är nog en jävla tur för SAIK att han bara är sportjournalist på Västerbottens Folkblad och inte sportchef hos de svart/gula.

Tur att Pea Israelsson och Peo Larsson ser lite nyktrare på saker och ting annars skulle fallet bli blytungt vill jag lova.

Snacka slutspel som nykomling är inget särskilt vidare smart drag. Så gjorde Linköping och rasade ur.

Vore tråkigt om uppstickaren Skellefteå inte fick leka med stora grabbarna i finrummet Elitserien mer än 1år.

Släpp plattan nu. Nu går det alldeles för fort i kurvorna. I den här stilen är snart avåkningen och ekipaget mörbultat ett faktum.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer