sgsk: Det är väl som den där Westman själv skriver en bit ner i sin krönika; inte alla gånger han är med i matchen. Appropå veta nåt som inte Ambroo vet...
Står ju inget matnyttigt om Jonte alls i den krönikan, bara samma spekulationer som går att läsa i våra lokalblaskor ang. Jontes vara el. inte vara i TIK-dressen. Enl. ST:s krönikör häromdagen är ju Timrås sista forwardsplats vikt åt Jonte. Vilket inte automatiskt (bara för att det står i tidningen) medför att jag tror att det verkligen helt klart blir så.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Står ju inget matnyttigt om Jonte alls i den krönikan, bara samma spekulationer som går att läsa i våra lokalblaskor ang. Jontes vara el. inte vara i TIK-dressen. Enl. ST:s krönikör häromdagen är ju Timrås sista forwardsplats vikt åt Jonte. Vilket inte automatiskt (bara för att det står i tidningen) medför att jag tror att det verkligen helt klart blir så.
Blir spännande att se hur det verkligen blir!