MorganaLefaey: Kommer även se till att kamerateam följer min, Bosse Blyfots och Ambroos promenad om det nu skulle aktualiseras och bilder kommer läggas i ett kollage härinne så ni ser att allting är en bluff.
Snacka kan vi. Stor i käften är vi också. Men vi står förbanne vid vårt ord. Tro mej.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Snacka kan vi. Stor i käften är vi också. Men vi står förbanne vid vårt ord. Tro mej.