Knylan: Ja, jag blev sugen på att stå där i klacken och sjunga! Fan vá läckert! En ramsa för TIK kanske?
TIMRÅ IK - TIMRÅ IK (Sjungs fram och tillbaka på två håll i arenan) Därefter sjungs gemensamt: TIMRÅÅÅ , TIMRÅÅÅ samtidigt som alla klappar händerna som i filmen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fan vá läckert! En ramsa för TIK kanske?
TIMRÅ IK - TIMRÅ IK (Sjungs fram och tillbaka på två håll i arenan)
Därefter sjungs gemensamt: TIMRÅÅÅ , TIMRÅÅÅ samtidigt som
alla klappar händerna som i filmen!
Skulle eka fint i E.On Arena!!!!