Vi kan nog fortsätta snacket om HEM i dödagar, men jag tycker inte det berikar någon!
Vad jag menar är att om/när Jonte kommer hem från ankorna så tror jag knappast, skjut mig om jag har fel, att han tänker på Timrå eller för den delen Luleå eller Stockholm! Hyfsat övertygad om att hem för Jonte är Staan å inget annat!
Brukar TIK stanna på paradisbadet efter en match mot MODO? Iofs, kan vara kul för grabbarna med nåt kul efter att ha fått stordäng!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi kan nog fortsätta snacket om HEM i dödagar, men jag tycker inte det berikar någon!
Vad jag menar är att om/när Jonte kommer hem från ankorna så tror jag knappast, skjut mig om jag har fel, att han tänker på Timrå eller för den delen Luleå eller Stockholm! Hyfsat övertygad om att hem för Jonte är Staan å inget annat!
Brukar TIK stanna på paradisbadet efter en match mot MODO? Iofs, kan vara kul för grabbarna med nåt kul efter att ha fått stordäng!