4EVER: Stordäng mot MoDo? De var nåt nytt! Enda säsongen Nolaskogsarna varit bättre än oss är lockoutsäsongen och de säger sig självt.
Ta och kolla igenom statistiken över vinster och förluster sedan Timrås återkomst till finrummet - det blir din hemläxa! Sedan tar du och redovisar detta i ett inlägg härinne.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ta och kolla igenom statistiken över vinster och förluster sedan Timrås återkomst till finrummet - det blir din hemläxa! Sedan tar du och redovisar detta i ett inlägg härinne.
Varsågod, upp till bevis!