ernie eagle: Vill poängtera att det jag menar med att MoDo var bättre än oss lockoutsäsongen är inbördes möten - inte tabellplaceringen!
För där slutade vi trea och MoDo femma om jag inte missminner mig helt åt h-e. Vill dock minnas att vi hade fasligt svårt i just derbymatcherna denna säsong.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För där slutade vi trea och MoDo femma om jag inte missminner mig helt åt h-e. Vill dock minnas att vi hade fasligt svårt i just derbymatcherna denna säsong.