Modoante: Brukar alltid bli härliga tillställningar i länsderbyna med en fantastisk inramning oavsett utgång. Ville bara ge den dära tomten från Skellefteå svar på tal. Han måtte fortfarande trampa runt på sin tandemcykel tillsammans med signaturerna Jonte och sgsk.
Skulle tro att han är på väg i riktning mot Bjästa för att dricka kaffe hos Paddan eller käka tomteklubbor och lära sig lite mer om fenomenet modemcykling.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skulle tro att han är på väg i riktning mot Bjästa för att dricka kaffe hos Paddan eller käka tomteklubbor och lära sig lite mer om fenomenet modemcykling.