Frisco: Med stora segermarginaler menar jag 3 mål eller fler i de matcher ni har avgått med segern.
Vet att Timrå säsongen 00/01 var det väl vann en match med 0-5 (eller var det möjligtvis 1-5?) i Övik då jag satt i en solstol nere på Gran Canaria och fick resultatet bekräftat för mig sent på kvällen när jag surfade in på ett Internetkafé.
Sedan har vi vunnit någon eller några matcher med 4-0 också.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vet att Timrå säsongen 00/01 var det väl vann en match med 0-5 (eller var det möjligtvis 1-5?) i Övik då jag satt i en solstol nere på Gran Canaria och fick resultatet bekräftat för mig sent på kvällen när jag surfade in på ett Internetkafé.
Sedan har vi vunnit någon eller några matcher med 4-0 också.