Yellowcard: Den som sa det (om jontepresentation) sa nog stadsfesten 28/6-2/7. Det ser jag mest som ett önsketänkade, men AIK har ett öltält på onsdagkvällen där det bjuds på "Vi är tillbaka kväll", med Bofors-AIK på storbildsskärm, intervjuer med spelare och ledare och även en "överaskning" som det står i inbjudan. Att det skulle kunna bli så hänger ju helt och hållet på AMD, är inte kontraktet rivet så kan ingen övergång bekräftas officiellt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det ser jag mest som ett önsketänkade, men AIK har ett öltält på onsdagkvällen där det bjuds på "Vi är tillbaka kväll", med Bofors-AIK på storbildsskärm, intervjuer med spelare och ledare och även en "överaskning" som det står i inbjudan.
Att det skulle kunna bli så hänger ju helt och hållet på AMD, är inte kontraktet rivet så kan ingen övergång bekräftas officiellt.