Jag är lessen, men det kommer inte att bli någon presentation av Hedström på flera år. Börja förbereda Er mentalt på detta, annars kan det bli ett hårt uppvaknande...
Hedström har redan bestämt sig. Det är TIK som gäller!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag är lessen, men det kommer inte att bli någon presentation av Hedström på flera år. Börja förbereda Er mentalt på detta, annars kan det bli ett hårt uppvaknande...
Hedström har redan bestämt sig. Det är TIK som gäller!