svasse24: Skellefteås HS-sida är ju helt död, varför skulle jag debattera där när det inte finns nån att snacka med? Om jag vill snacka med andra AIK:are så gör jag det på northpower.nu (ca.2300 inlägg) eller kanske på hockeykultur.com(ett 30-tal inlägg).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om jag vill snacka med andra AIK:are så gör jag det på northpower.nu (ca.2300 inlägg) eller kanske på hockeykultur.com(ett 30-tal inlägg).