-Gurra-: Fy fan vad du är tråkig. Lika jävla tråkig som hela Timrå i övrigt. Jävla gråsossar överallt. Demokrati hit och demokrati dit. Det är därför som samhället ser ut som det gör också. Aldrig någonting annorlunda.
Händer ju fan aldrig någonting nytt i den här hålan och idelogin, värderingarna eller synsätten förändras inte heller. Skulle vara skönt att komma härifrån.
Är så trött på den här jävla bruksmentaliteten som ni bara visste. Händer ju typ nada i den här kommunen. Hockeylaget är fan lika tråkigt. Kontinuitet hit och kontinuitet dit.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Händer ju fan aldrig någonting nytt i den här hålan och idelogin, värderingarna eller synsätten förändras inte heller. Skulle vara skönt att komma härifrån.
Är så trött på den här jävla bruksmentaliteten som ni bara visste. Händer ju typ nada i den här kommunen. Hockeylaget är fan lika tråkigt. Kontinuitet hit och kontinuitet dit.
*suck*