ernie eagle: Men oj oj vad eländigt allt blev då. Varför inte tag i saken åh liva upp detta "tråkiga samhälle" ??. Du som är så duktig på att skapa kontakter och prata för dig borde inte ha några som helst problem med detta.
I övrigt förstår jag inte vad jag har med utformningen utav samhället att göra. Jag är varken Sosse eller Demokrat ;-).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I övrigt förstår jag inte vad jag har med utformningen utav samhället att göra. Jag är varken Sosse eller Demokrat ;-).