ernie eagle: Fattar du inte vad jag skrev ?? Du kan inte begära att folk ska tycka och tänka precis som du !! Vi är olika individer med olika värderingar, tycke och smak ! Respektera det för fan och sluta tönta dig bara för att det finns folk som tycker att Kenta är bra och vill ha honom kvar i klubben !!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du kan inte begära att folk ska tycka och tänka precis som du !!
Vi är olika individer med olika värderingar, tycke och smak !
Respektera det för fan och sluta tönta dig bara för att det finns folk som tycker att Kenta är bra och vill ha honom kvar i klubben !!!!
Dagisfasoner !