svasse24: Ja jag är tjurig. Men jag får ju aldrig chansen att bevisa mina tankar heller. För ingen hakar ju på och gör som en annan vill. Så vi kan bara spekulera i det mesta.
Man får ju knappt påverka någonting nuförtiden. Så då är det bäst att dra sig tillbaka, sluta engagera sig och göra saker och ting på egen hand för då får man ju åtminstone bestämma.
Men i grupperingar är jag nollad. Skall jag få igenom en idé får jag ju tjata ihjäl mig.
Tråkigt men sant. Är det konstigt att man känner frustration då´rå?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Man får ju knappt påverka någonting nuförtiden. Så då är det bäst att dra sig tillbaka, sluta engagera sig och göra saker och ting på egen hand för då får man ju åtminstone bestämma.
Men i grupperingar är jag nollad. Skall jag få igenom en idé får jag ju tjata ihjäl mig.
Tråkigt men sant. Är det konstigt att man känner frustration då´rå?