1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 726723

Sv: Vem kommer efter Kenta ?
ernie eagle: Sen måste jag verkligen ifrågasätta det inflytande du verkar tro att vi supportrar har i allt som rör TIK. Visst, vi är viktiga. Men att tro att vi kan driva tränarfrågor och liknande tycker jag känns befängt. Finns ju anställd personal som har till uppgift att göra det. Vi kan säga vad vi tycker men det kan många gånger bli lika skiftande som det finns antal TIK-supportrar.

I slutändan har vi ju ingenting att säga till om när det gäller spelar-och tränarförvärv. Vi får lita till att det finns kompetenta människor som sköter den biten. Det är iaf den roll jag anser mig ha. Du låter som om du har en lite annan uppfattning om din roll och dina möjligheter att styra i TIK. Innehar du en position inom TIK som jag kanske har missat?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer