1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 726740

Sv: Vem kommer efter Kenta ?
Stenkarn: Men ursäkta mig då för jag in lindar in mitt styrelsearbete i finare termer då. Ursäkta mig att jag kastar skit på Kenta. Ursäkta mig att jag är less på alla falska människor som bara snackar men inte gör någonting. Ursäkta mig för att jag överhuvudtaget yttrar mig på extremt negativt sätt om Timrå IK överhuvudtaget.

Men håll till godo snart slipper mig. Ni behöver bara genomlida en vinter till om ens det. Sedan är jag borta. Då kryper jag in i anonymitet. Jag skall inte lägga ut fler köttben härinne. För ni tar ju alla så illa vid er utav mitt sätt att uttrycka mig och att vara.

Börja räkna dagarna nu vetja!

Än en gång förlåt mig!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer