ernie eagle: Det är viktigt det du skriver, om man försöker se bortom allt gnäll, du vet ju uppenbarligen vad du pratar om. Tragiskt om det är så att så få orkar bry sig och att det kan innebära slutet för SK. Vore förödande för en ES-klubb!
Försök hålla kritiken konstruktiv och inte så fokuserad på din egen person så ska du se att fler säkert lyssnar och tar åt sig. Åtminstone gör jag det...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Försök hålla kritiken konstruktiv och inte så fokuserad på din egen person så ska du se att fler säkert lyssnar och tar åt sig. Åtminstone gör jag det...