mikenomad: Jag jag tror inte vi kommer en en organisation i vartfall. Klacken kommer bestå men allting kommer bli mkt mer segregerat i framtiden.
I dagens "Take away"-samhälle finns ingen tid för att organisera en supporterklack idéellt. Utan man grupperar sig på läktarna och var och en sköter sitt. I vartfall i Timrå. Har svårt att se vart allt nytt blod skall komma ifrån. Sundsvall?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I dagens "Take away"-samhälle finns ingen tid för att organisera en supporterklack idéellt. Utan man grupperar sig på läktarna och var och en sköter sitt. I vartfall i Timrå. Har svårt att se vart allt nytt blod skall komma ifrån. Sundsvall?